Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Wyszukiwarka olejów

Nowość w ofercie - oleje firmy Fuchs,dobierz olej do swojej maszyny:

Oleje Fuchs

Płatność kartą

W naszym sklepie mogą Państwo płacić kartami płatniczymi.

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU P. H.  BIMA

 
WARUNKI OGÓLNE
1.Sklep internetowy znajdujący się na stronie www.bima.pl jest prowadzony przez     Przedsiębiorstwo Handlowe   ”BIMA”  wpisane do rejestru przedsiębiorców, któremu nadano numer identyfikacyjny NIP: 918-161-55-59. Sklep umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
Ceny podawane w sklepie internetowym są cenami zawierającymi podatek VAT (Ceny brutto) oraz są podawane w złotych polskich.
2. Rejestracja użytkownika w sklepie internetowym jest równoznaczna z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu. Kupujący tym samym wyraża zgodę na otrzymywanie od sklepu internetowego www.bima.pl, na udostępniony przez niego adres e-mail, informacji niezbędnych dla realizacji zamówienia.
3.Sklep internetowy www.bima.pl nie gwarantuje, że zamieszczone na jego stronach informacje są wolne od błędów. Ewentualne błędy nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy skontaktować się z obsługą sklepu. Zamieszczone opisy produktów mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Przedsiębiorstwo handlowe ”BIMA”   zastrzega sobie prawo do zmiany tego regulaminu w dowolnym czasie. Wszystkie zmiany w regulaminie wchodzą w życie wraz z chwilą zamieszczenia ich na stronie internetowej.

PROCEDURA SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
1.Zakup towaru w sklepie internetowym www.bima.pl  następuje poprzez umieszczenie wybranego towaru do koszyka, a następnie wypełnienia formularza zamówienia. Każde zamówienie będzie potwierdzone elektronicznie, a w szczególnych przypadkach telefonicznie.
2.W sklepie internetowym www.bima.pl zamówienia można składać przez całą dobę, każdego dnia w  ciągu roku. Zamówienia złożone po godz. 12:00 w dni robocze, w soboty oraz w niedziele i święta będą realizowane w najbliższy dzień roboczy. Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od dostępności towaru w naszym magazynie, formy płatności oraz czasu dostarczenia przesyłki.
3. W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie, lub nieoczekiwanego wydłużenia czasu koniecznego do sprowadzenia zamówionego towaru, klient jest informowany o takim fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia, przy czym klient może anulować bądź zmienić takie zamówienie bądź jego część.
4. Nieprawidłowo wypełnione formularze oraz zamówienia, nie potwierdzone przez Kupującego w ciągu 3 dni, nie będą realizowane.
5. Sklep internetowy www.bima.pl zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w każdym etapie jego realizacji, w przypadku niedostępności zamówionego towaru w magazynie oraz u dostawców lub w przypadkach budzących obawy sprzedającego oraz gdy nie jest przestrzegany niniejszy regulamin.
6. Koszt przesyłki ponosi Kupujący.
7. Użytkownik, który dokona akceptacji rejestracji w sklepie internetowym, pod warunkiem wyrażenia na to zgody, będzie otrzymywał informacje handlowe na temat usług, produktów i ofert specjalnych wprowadzonych przez sklep internetowy.
8.Sklep internetowy www.bima.pl  zastrzega sobie, iż z powodu chwilowego braku towaru w magazynie lub innych przyczyn od nas niezależnych możemy zamówienie zrealizować częściowo. Jeśli pojawią się problemy z realizacją zamówienia, kupujący zostanie o tym powiadomiony
9. Dostawa do Państwa wysłana jest na podstawie rachunku fiskalnego lub na wyraźne życzenie z fakturą VAT. Jeśli życzycie sobie Państwo wystawienia faktury VAT prosimy o wpisanie w polu  dodatkowe informacje: zamawiam fakturę VAT oraz poprawne podanie danych do jej wystawienia łącznie z numerem NIP.

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
1. Zakupiony towar zostanie dostarczony przez przewoźnika na koszt użytkownika, o ile warunki dostawy określone na stronach internetowych sklepu internetowego nie stanowią inaczej.
2.Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
3. Paczki wysyłane i dostarczane są tylko w dni robocze.
4. Zamówiony towar można odebrać w siedzibie firmy (adres na stronie www.bima.pl w zakładce kontakt). Sklep oferuje również wysłanie towaru. 
Przesyłki dostarczane są poprzez: DPD - przesyłka kurierska, orientacyjny czas dostawy- dwa dni.
5.Za opóźnienie w dostawie, wynikłe z winy przewoźnika sklep nie odpowiada.
6.Wybór firmy kurierskiej należy do firmy P. H. BIMA.

KOSZTY TRANSPORTU
Koszty transportu zawierają koszty pakowania i wysyłki towaru.
Przesyłka kurierska DPD o wadze do 30 kilogramów:

Płatność z góry 17 zł
Płatność przy odbiorze 20 zł

Przesyłki których waga przekracza 30 kg są rozpatrywane indywidualnie.

Sklep internetowy www.bima.pl  zastrzega sobie, że koszty przesyłki mogą ulec  zmianie, o czym klient zostanie poinformowany.

SPOSÓB ODBIORU
1.Przesyłki kurierskie realizowane przez firmę kurierska DPD.
Paczki dostarczane są pod wskazany w zamówieniu adres.
W przypadku nieobecności Odbiorcy, Kurier pozostawia awizo z zaznaczonym terminem ponownej próby doręczenia przesyłki oraz ze wskazaniem gdzie i kiedy Odbiorca może osobiście odebrać przesyłkę, jeśli podany przez Kuriera termin Odbiorcy nie odpowiada. Okres przetrzymywania przesyłki awizowanej w przedstawicielstwie DPD wynosi 7 dni roboczych, licząc od drugiej próby doręczenia. Po upływie tego okresu oraz braku odpowiedzi od Odbiorcy, DPD zwraca przesyłkę Nadawcy.Po tym terminie towar będzie zwrócony do sklepu firmowego P.H. BIMA. Ponowne dostarczenie będzie możliwe po pokryciu opłat wynikających z jego zwrotu, oraz ponownym  kosztom dostawy.
2.W chwili odbioru przesyłki Klient ma obowiązek sprawdzić czy jest ona oryginalnie zapakowana. Paczka powinna być oklejona taśmą, która nie może nosić śladów uszkodzenia. Dodatkowo część przesyłek jest również owijana czarną folią stretch. Klient zobowiązany jest również do sprawdzenia czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz jej kompletności w obecności osoby dostarczającej towar. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji ilościowej bądź jakościowej jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu Reklamacji". z chwilą pokwitowania odbioru na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
3.W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśm lub stwierdzenia śladów otwierania przesyłki, prosimy nie otwierać przesyłki i jak najszybciej skontaktować się z naszym sklepem lub przyjąć towar oznaczając niezgodność na liście przewozowym jednocześnie spisując protokół uszkodzenia przesyłki na specjalnym druku udostępnionym przez kuriera a następnie złożyć reklamację do naszego sklepu.
Reklamacje składane do naszej firmy będą przyjmowane wyłącznie z protokołem spisanym podczas odbioru przesyłki i podpisanym przez kuriera.
Reklamacje na uszkodzenia mechaniczne, powstałe podczas transportu, nie będą rozpatrywane bez poprawnie wypełnionego protokołu szkody z kurierem dostarczającym przesyłkę oraz bez fabrycznego opakowania reklamowanego towaru
4.Przyjęcie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśniecie roszczeń z tytułu ubytku oraz uszkodzenia.


PŁATNOŚCI
Klient może wybrać jeden z poniższych sposobów płatności:
1.Wpłata gotówką w siedzibie firmy
2. Przelew na rachunek bankowy: Klient wpłaca całkowitą wartość zamówienia na numer
    konta bankowego, który jest podany w momencie składania zamówienia. Towar
    wysyłamy po wpłynięciu kwoty na rachunek.

Do przesyłki doliczany jest koszt transportu, którego orientacyjne wartości są wyliczane automatycznie w momencie składania zamówienia i są uzależnione od formy wyboru dostawy oraz płatności i wagi towaru.

UWAGA! Przy przelewie na nasze konto prosimy o wpisanie w tytule numeru zamówienia.

ZASADY POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
1.W przypadku reklamacji na podstawie gwarancji należy:
 podpisać kartę gwarancyjną imieniem i nazwiskiem oraz  dołączyć dowód zakupu i wypełniony formularz gwarancyjny (pobierz tutaj), a następnie wysłać towar na adres firmy (dostępny w na stronie www.bima.pl)
2.Sklep internetowy www.bima.pl przesyła reklamowany towar do producenta, a po
 załatwieniu reklamacji odsyła na swój koszt.

UWAGA! Nie przyjmujemy paczek z reklamacjami wysyłanych na nasz koszt

Dniem wniesienia reklamacji jest dzień, w którym dotarła paczka z reklamowanym towarem.

Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od daty jej wniesienia. w ciągu 30 dni Użytkownik otrzyma odpowiedź zawierającą uzasadnienie, a także informację o trybie odwoławczym.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa Klient.
W przypadku reklamacji dotyczącej kwoty zamówionego towaru lub usługi, Użytkownik zobowiązany jest wskazać kwestionowaną pozycję i kwotę.

W przypadku pytań dotyczących reklamacji proszę skontaktować się z działem obsługi sklepu.

REZYGNACJE Z ZAMÓWIENIA, ZWROT TOWARU
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r., w przypadku zawierania umów na odległość, konsument może zwrócić towar w ciągu 14 dni bez podania przyczyny z wyjątkiem produktów wyszczególnionych w art. 10 ust. 3. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie towaru w stanie nie zmienionym, klient zobowiązany jest dostarczyć produkt na swój koszt do Naszej firmy wraz z oryginałem dowodu zakupu. W przeciągu 7 dni od daty otrzymania towaru, pieniądze za zamówienie zostaną zwrócone na podane konto bankowe. Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane. Reklamacje należy składać pisemnie na adres: ul. Przedmieście 58, 23-465 Turobin. Do towaru prosimy dołączyć oryginał dowodu zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu. W przypadku reklamacji prosimy kontaktować się telefonicznie pod numer 516-098-553 a następnie skorzystać z formularza zwrotu poniżej.
kliknij, aby pobrać formularz zwrotu.
Części elektryczne i elektroniczne nie podlegają zwrotowi. Zwrot towaru tylko w oryginalnym opakowaniu. Części ze śladami montażu nie podlegają zwrotowi. Towar zamawiany na życzenie klienta nie podlega zwrotowi. Dla zachowania uprawnień wynikających z rękojmi wymagane jest aby montażu wyżej wymienionych elementów do maszyn dokonał profesjonalny serwis w oparciu o instrukcję napraw.

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl